Corrections and clarifications

November 03, 2011 02:05PM

Correction: In a Nov. 3 Web story The Real Deal mischaracterized the nature of the settlement between buyers in the Trump Soho and the developers. The two parties agreed upon a settlement and there was no admission of guilt. The Real Deal also cited an incorrect dollar amount for the refunds which the New York Post had wrong. The actual refund amount was $3.16 million. Finally, Prudential Douglas Elliman’s involvement in marketing the building was stated incorrectly. Elliman is marketing the units with Prodigy Network.

Correction: In a Nov. 3 Web story, The Real Deal incorrectly identified Hillel Spinner as a sales and marketing director for Bonjour Capital. In fact, he is an outside real estate advisor for Bonjour.

Correction: A Nov. 3 Web story incorrectly stated that
the motion to dismiss was filed by Tishman Speyer, which acquired the
complex from MetLife and was the main defendant in the lawsuit from
tenants. The motion to dismiss was filed by MetLife.


Correction:
In a Nov. 9 Web story, The Real Deal stated the name of one of the Hotel Williamsburg developers as William Graves. The developer’s name is Jim Graves.


Correction:
In a Nov. 10 Web story, The Real Deal incorrectly stated that Benjamin Soleimani owned Hotel 41 in Times Square. He actually has the leasehold on the property.

Correction:
In a Nov. 11 Web story, The Real Deal incorrectly stated Brian Dusseau’s previous role with Keller Williams.

Correction:
In a November issue story, The Real Deal incorrectly stated that Ryan
Serhant manages sales at 99 John Deco Lofts. He has left the position.