Corrections and clarifications

Correction: The article “Cushman Seeks New CEO” in the January 2010 issue of The Real Deal magazine incorrectly reported that Cushman & Wakefield had an $8 million loss for the third quarter, due to a subtraction error. In fact a further analysis by The Real Deal of Exor’s financial reports indicated a $6 million loss for Cushman & Wakefield in the quarter, although at the same time Exor reported a profit of 2.1 million euros for Cushman during the quarter.

Correction: In an article published in the January print issue of The Real Deal inadvertently misspelled Patricia Dunphy’s last name.

Sign Up for the undefined Newsletter

By signing up, you agree to TheRealDeal Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy.

Correction: In a Web story, The Real Deal incorrectly stated that the L Haus development was still offering a price protection program. It is no longer offering that program.

In a Web story, The Real Deal mistakenly said
that two-bedroom apartments, rather than three-bedrooms, rented for
$12,000 a month. There are no two-bedrooms in the building.

Clarification: In an item about condo buyers’ wacky concerns, Brick Underground mistakenly identified the Corcoran Group as the originator of the information. At this time, it’s unclear where the information came from.